Instrukcja wysyłania wniosku drogą elektroniczną


Instrukcja dotyczy:

  • wniosków o wypłatę dodatku węglowego,
  • wniosków o wypłatę dodatku dla gospodarstw domowych z tytułu wykorzystywania niektórych źródeł ciepła.

W celu wysłania w/w wniosków przez ePUAP należy:

  1. Pobrać wniosek oraz oświadczenie RODO z tabeli znajdującej się na dole strony.
  2. Wypełnić wniosek oraz oświadczenie np. elektronicznie lub wydrukować, wypełnić ręcznie i zeskanować do pliku w formacie .pdf
  3. Wejść na stronę https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany
  4. Podpisać pliki .pdf zgodnie ze wskazówkami znajdującymi się na podanej stronie, a następnie tak podpisane pliki zapisać np. na pulpicie (wniosek jest prawidłowo podpisany, jeśli pojawi się na nim znacznik Podpis zaufany z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej).
  5. Zalogować się na ePUAP
  6. Wybrać Pismo ogólne do podmiotu publicznego i zaadresować na Ośrodek Pomocy Społecznej w Radlinie, ul. Ludwika Solskiego 15 (adres skrytki /1f74qch0c5/SkrytkaESP)
  7. Załączyć do tego pisma podpisane podpisem zaufanym pliki i wysłać.

Prosimy nie wysyłać zdjęć wniosku ani skanów pojedynczych stron.

Wniosek elektroniczny należy przesyłać tylko i wyłącznie za pośrednictwem ePUAP (wnioski przesłane na email nie będą rozpatrywane).

W polu Organ, do którego składany jest wniosek należy wpisać BURMISTRZ RADLINA

  • w przypadku składania wniosku o wypłatę dodatku węglowego należy pobrać plik nr 1 oraz 3 w powyższej tabeli,
  • w przypadku składania wniosku o wypłatę dodatku dla gospodarstw domowych z tytułu wykorzystywania niektórych źródeł ciepła należy pobrać plik nr 2 oraz 3.